четверг, 26 марта 2020 г.

Дослідницька діяльність

На замітку батькам

"Дослідницька діяльність з дітьми

під час карантину." 

Навколишній нас світ широкий і різноманітний, дитина істота, якій цікаво все і чим більше вона дізнається зараз, тим простіше їй буде в майбутньому. Батьки можуть і самі відповісти на питання свого чада, але краще всього, якщо дитина спробує все своїми руками.  

«ПОВІТРЯ» 
Дослід 1.
Мета: продемонструвати наявність повітря навколо нас, у воді.
Хід досліду: Склавши трубочкою губи, з силою втягнути повітря. Повітряний потік "звучить" і відчувається на губах.
Увімкнути вентилятор і дати дітям відчути рух повітря.
Опустити сухий камінець у склянку з водою. На поверхні з'являться бульбашки, наповнені повітрям.
Перекинути порожню склянку догори дном, та, тримаючи її дуже рівно, повільно занурити у воду. Чи потрапляє до склянки вода? Чому не потрапляє?
Подмухати на паперовий човник. Чому він рухається?
Зважити на вагах дві повітряні кульки (одна надута, інша ні). Яка з них важча? Чому? 

Дослід 2.
Мета: навчити розрізняти якісний стан повітря.
Хід досліду:
Звернути увагу дітей на повітря навколо, підкреслити, що воно прозоре. Запропонувати відчути, чим воно пахне.
Звернути увагу на повітря після того, як проїхала машина.
Висновок: чисте повітря прозоре, має приємний запах або не має жодного запаху. Забруднене повітря не прозоре, воно може мати неприємний запах. Дихати бажано чистим повітрям. 

Дослід 3.
Мета: продемонструвати потребу у повітрі людей.
Хід досліду: Запропонувати дітям на короткий час затулити носа й рота рукою, а потім глибоко вдихнути повітря та відчути, як це приємно. Покласти руки на груди й відчути, як вони ритмічно рухаються під час дихання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий