Останнім часом спостерігається збільшення кількості дітей з різними порушеннями в розвитку, труднощами в навчанні та в адаптації, також збільшилася кількість дітей із загальним недорозвиненням мовлення. Для подолання у таких дітей мовленнєвих порушень та попередження розвитку патологічних станів необхідно зміцнювати їхнє психічне здоров’я і проводити комплексну психокорекційну роботу. Однією зі складових елементів такої роботи є кінезіологічна корекція.
Кінезіологія — це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку».
Кінезіологія — це наука про розвиток головного мозку через рух.
Василь Олександрович Сухомлинський уважав, що рух пальців сприяє активізації мовленнєвих центрів головного мозку і посиленню діяльності мовленнєвих зон.
Правила
проведення вправ:
Для поступового ускладнення вправ
можна використовувати:
Кінезіологія — це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку».
Кінезіологія — це наука про розвиток головного мозку через рух.
Василь Олександрович Сухомлинський уважав, що рух пальців сприяє активізації мовленнєвих центрів головного мозку і посиленню діяльності мовленнєвих зон.
Основна мета кінезіології: розвиток міжпівкульної взаємодії та синхронізація роботи півкуль головного мозку, що сприяє активізації розумової діяльності.
Завдання кінезіології:
- розвиток міжпівкульної взаємодії;
- синхронізація роботи півкуль;
- розвиток дрібної моторики;
- розвиток здібностей;
- розвиток пам’яті, уваги, мислення;
- розвиток мовлення.
Кінезіологічні вправи допомагають подолати стресові ситуації, поліпшити роботу мозку і всього тіла, сприяють гармонійному розвитку особистості та її творчої самореалізації.
До вашої уваги декілька вправ "Спробуй повтори"
Правила
проведення вправ:
Вправи проводять у будь-які режимні моменти.
Час проведення: 3–5 хвилин, у цілому це може становити до 25–30 хвилин на день. Діти мають точно виконувати рухи і прийоми.
Для поступового ускладнення вправ
можна використовувати:
●
прискорення темпу виконання;
●
долучення рухів очей і мовлення
до
рухів рук;
●
виконання з легко прикушеним язиком і
заплющеними очима;
●
долучення дихальних вправ і
методу візуалізації.
Повну версію статті можна прочитати в журналі «Логопед № 6 (2018).
Комментариев нет:
Отправить комментарий