понедельник, 23 марта 2020 г.

Кінезіологічні вправи

Останнім часом спостерігається збільшення кількості дітей з різними порушеннями в розвитку, труднощами в навчанні та в адаптації, також збільшилася кількість дітей із загальним недорозвиненням мовлення. Для подолання у таких дітей мовленнєвих порушень та попередження розвитку патологічних станів необхідно зміцнювати їхнє психічне здоров’я і проводити комплексну психокорекційну роботу. Однією зі складових елементів такої роботи є кінезіологічна корекція. 

Кінезіологія — це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку».

Кінезіологія — це наука про розвиток головного мозку через рух. 

Василь Олександрович Сухомлинський уважав, що рух пальців сприяє активізації мовленнєвих центрів головного мозку і посиленню діяльності мовленнєвих зон. 


Основна мета кінезіології: розвиток міжпівкульної взаємодії та синхронізація роботи півкуль головного мозку, що сприяє активізації розумової діяльності.
Завдання кінезіології:
  • розвиток міжпівкульної взаємодії;
  • синхронізація роботи півкуль;
  • розвиток дрібної моторики;
  • розвиток здібностей;
  • розвиток пам’яті, уваги, мислення;
  • розвиток мовлення.
Кінезіологічні вправи допомагають подолати стресові ситуації, поліпшити роботу мозку і всього тіла, сприяють гармонійному розвитку особистості та її творчої самореалізації. 
До вашої уваги декілька вправ "Спробуй повтори" 









Правила проведення вправ:
Вправи проводять у будь-які режимні моменти. 

 Час проведення: 3–5 хвилин, у цілому це може становити до 25–30 хвилин на день. Діти мають точно виконувати рухи і прийоми.

Для поступового ускладнення вправ можна використовувати:
● прискорення темпу виконання;
● долучення рухів очей і мовлення до рухів рук;
● виконання з легко прикушеним язиком і заплющеними очима;
● долучення дихальних вправ і методу візуалізації

Повну версію статті можна прочитати в журналі «Логопед № 6 (2018).

Комментариев нет:

Отправить комментарий