Індивідуальний
план роботи
асистента
вчителя
Пивовар Ганни
Миколаївни
на час
дистанційного навчання
№ п/п |
Дата |
Зміст
роботи |
Час
роботи |
Примітки |
1. |
02.02 |
1.Підготовка індивідуального плану роботи та самоосвіти асистента вчителя
в інклюзивному класі на період карантину. |
09.00-11.00 |
Наявність плану, його реалізація |
2. Індивідуальна робота з учнем з ООП. |
11.00-13.00 |
Індивідуальні
картки з математики. Таблиці
поскладового читання. |
||
3. Проходження дистанційного курсу
на сайті EdEra «Участь
батьків у організації інклюзивного навчання» |
13.00 – 14.00 |
https:// ed-era.com |
||
2. |
03.02 |
1.Корегування індивідуального плану на час дистанційного
навчання |
09.00-11.00 |
Наявність плану. |
2.
Допомога учневі з ООП під час онлайн уроку з англійської мови. |
11.00-13.00 |
https://meet.google.com |
||
3. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Участь
батьків у організації інклюзивного навчання» |
13.00- 14.00 |
https:// ed-era.com |
||
3. |
04.02 |
1.Опрацювання
фахової літератури «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з
інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми
потребами в інклюзивному середовищі». |
09.00-11.00 |
Інтернет-джерела |
2. Індивідуальна робота з учнем з ООП. Виконання
завдання вчителя. |
11.00-13.00 |
Виконання завдання в зошиті. Індивідуальні картки. Робота з планшетом. |
||
3. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Участь батьків у
організації інклюзивного навчання» |
13.00- 14.00 |
https:// ed-era.com |
||
4. |
07.02 |
1. Супровід учня під час онлайн уроків. |
09.00-11.00 |
https://meet.google.com |
2. Відвідування учня вдома з метою надання допомоги під час дистанційного
навчання. |
11.00-13.00 |
Картки для складання задач. Робота в друкованому зошиті. |
||
3. Надання допомоги батькам щодо організації дистанційного навчання. |
13.00-14.00 |
Консультація |
||
5. |
08.02 |
1.
Допомога класному керівнику в розробці завдань для дітей з особливими
освітніми потребами. |
9.00 – 11.00 |
Виготовлення карток по темі: «Іменник» |
2 Супровід учня під час онлайн уроків. |
11.00 – 12.00 |
Робота в друкованому зошиті. Виконання завдань на планшеті відповідно
теми уроку. |
||
3. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Участь батьків у
організації інклюзивного навчання» |
12.00 – 14.00 |
https:// ed-era.com |
||
6. |
09.02 |
1. . Робота з
методичною літературою. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі . |
9.00 – 11.00 |
Працюємо з
«особливою» дитиною у «звичайній» школі . К.
А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. |
2.Супровід
учня під час онлайн уроку |
11.00 – 13.00 |
Робота
з картками по темі уроку. Використання планшету для виконання завдань по темі
уроку. |
||
3.
Проходження курсу «Інклюзія і дистанційне навчання» |
13.00 – 14.00 |
https://vo.uu.edu.ua/ |
||
7. |
10.02 |
1.
Допомога учневі з ООП під час онлайн уроків. |
9.00
– 10.00 |
Картки
до теми «Велика буква в прізвищах, іменах.» Робота
з планшетом, learning.aps |
2. Підбір та підготовка
матеріалу до онлайн уроку. |
10.00
– 11.00 |
|
||
3. Проходження курсу «Інклюзія і дистанційне навчання» |
11.00
-14.00 |
https://vo.uu.edu.ua/ |
||
8. |
11.02 |
1.
Робота з документацією добір завдань, робота над портфоліо учня. |
9.00
– 11.00 |
|
2. Проходження курсу «Інклюзія і дистанційне навчання» |
11.00
– 13.00 |
https://vo.uu.edu.ua/ |
||
3.Онлайн консультація для батьків дитини з ООП на тему: «Дотримання
режиму дня вдома» |
13.00
– 14.00 |
Viber,
месендж, у телефонному режимі. |
||
9. |
14.02 |
1. Проходження курсу «Інклюзія і дистанційне навчання» |
8.00
– 11.00 |
https://vo.uu.edu.ua/ |
2. Індивідуальна робота з дитиною з ООП. |
11.00
– 13.00 |
Робота
з планшетом на закріплення теми «Іменник». Складання
та розв’язування задач за допомогою карток. |
||
10. |
15.02 |
1.
Проходження курсу «Інклюзія і дистанційне навчання» |
8.00
-10.00 |
https://vo.uu.edu.ua/ |
2. Виготовлення дидактичного матеріалу та
наочності для індивідуальних занять з дитиною з ООП. |
10.00
– 12.00 |
|
||
3.
Робота з документацією добір завдань, робота над портфоліо учня. |
12.00
– 13.00 |
|
||
11. |
16.02 |
1.Поради
батькам учня з ООП «Режим дня Вашої дитини» |
9.00
– 10.00 |
Viber,
месендж, у телефонному режимі. |
2. Надання допомоги учневі з ООП під
час виконання завдань. |
10.00
– 12.00 |
|
||
3.
Проходження курсу «Інклюзія і дистанційне навчання» |
12.00
– 14.00 |
https://vo.uu.edu.ua/ |
||
12. |
17.02 |
1.
Відвідування учня вдома з метою
надання допомоги під час дистанційного навчання. |
9.00
– 11.00 |
|
2.
Консультація з батьками учня «Формування самостійності у дитини» |
11.00
– 12.00 |
Viber,
месендж, у телефонному режимі. |
||
3.
Проходження курсу «Інклюзія і дистанційне навчання» |
12.00
– 14.00 |
https://vo.uu.edu.ua/ |
||
13. |
18.02 |
1.
Індивідуальна робота з учнем. |
10.00
– 12.00 |
Індивідуальні
завдання. Дослідницька діяльність. |
2. Проходження курсу «Інклюзія і дистанційне
навчання» |
12.00
– 14.00 |
https://vo.uu.edu.ua/ |
||
3. Робота
з документацією, робота над портфоліо
учня. |
14.00
– 15.00 |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар