вторник, 7 апреля 2020 г.

Конспект ігрових вправ з використання LEGOцеглинок "Граючись навчаємося"



Конспект
ігрових вправ з використанням LEGOцеглинок 
для дітей старшої групи
«Граючись навчаємося»
Підготувала і провела
вихователь старшої групи
Пивовар Г.М.
Програмовийзміст:
Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі:
-                    продовжувати вчити розуміти зміст завдання, яке поставив дорослий, самостійно виконувати вказівки щодо його виконання;
-                    розвивати просторові уявлення (ліворуч, праворуч, внизу, вгорі, над, під і між);
-                    сприяти розвиткові окоміру (вміння визначати центр, середину);
-                    закріпити з дітьми лічбу в межах 4 на предметах, розміщених лінійно; назви кольорів та знаходити з – поміж інших.
Дитина в природному довкіллі:
-                   продовжувати вчити називати пори року та осінні місяці  у певній послідовності;
-                   визначати  їхні характерні ознаки;
-                   закріпити знання дітей про сезонні зміни;
-                   підтримувати бажання дітей встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між об’єктами та явищами в природі.
Гра дитини:
-                    продовжувати вчити дітей працювати із пластмасовим конструктором (кріпити цеглинки за допомогою штирів);
-                    розвивати увагу, здатність зосередитися, пам'ять, мислення; дрібну моторику рук;
-                    вправляти в оперуванні цеглинками конструктора LEGO за словесною вказівкою вихователя; у вмінні розрізняти деталі за формою, кольором, кількістю штирів;
-                    виховувати увагу, пам’ять, інтерес до гри; бережливість.
Мовлення дитини:
-                    вправляти у вживанні слів всіх частин мови;
-                    узгоджувати іменники з прикметниками та числівників з іменниками;
-                    відповідати на запитання повними реченнями.
Обладнання:
Кошики, торбинка, хусточка, планшети (по кількості дітей), цеглинки LEGO(білого, зеленого, червоного, жовтого кольорів) розміром 2*2 та 2*4 по кількості дітей, інтерактивна музична гра, фліпчарт .
Попередня робота:
-                    ознайомлення з цеглинками Лего (колір, розмір, форма), конструювання предметів, тварин;
-                    бесіди читання та заучування віршів про пори року;
-                    дидактичні ігри: «Якої цеглинки не стало?», «Зроби таку ж саму фігуру», «Знайди пару», «Кольорові башти», «Коли це буває?».
Хід.
Вихователь:
Добрий ранок, діти любі!
Чи усе гаразд в нас в групі?
Ви довкола озирніться,
Одне одному всміхніться,
Щоб ніхто не сумував,
З усіма радів і грав!
А подивіться скільки гостей до нас завітало давайте привітаємося.
Діти:
Сонечко встало,
Іде новий день.
Шановнії гості
Усім: «Добрий день!»
Вихователь:
-Діти, сьогодні ми з вами відправимось в чарівний казковий  світ LEGO, в якому ми будемо  будувати, конструювати та просто гратись. Але спочатку послухайте, про мою знахідку.
По лісочку йшла лисичка
І була в руках дрібничка,
 Об пеньок зачепилась,
 І торбинка загубилась.
 Я торбинку ту знайшла,
 Й вам, малята, принесла.
-                    А що в цій торбинці давайте спробуємо відгадати.
Гра «Чарівна торбинка».
Діти по черзі опускають обидві руки в торбинку, дістають одну цеглинку, визначають кількість штирів. Для перевірки правильності відповіді, дістають з торбинки і називають якого кольору ця цеглинка.
Вихователь:
А зараз виберіть цеглинки  2*4 по одній кожного кольору.
Діти знаходять цеглинки 2*4 різник кольорів та розміщуються в одну лінію на килимку.
- Як  ми називаємо таку цеглинку? (2*4)
-На яку геометричну фігуру вона схожа?(прямокутник)
-Що вона вам нагадує? (відповіді дітей)
- Цеглинки яких кольорів у вас є?
- Скільки червоних, зелених, білих, жовтих?
- Скільки цеглинок у кожного з вас?
- З чим можна порівняти наші цеглинки? Чого буває чотири? (відповіді дітей)
Діти піднімаються.
- Яка зараз пора року?
- Які ви знаєте пори року та якою кольоровою цеглинкою ми позначимо (осінь, зиму, весну, літо)? Чому?
Гра «Пори року»
- Давайте викладемо цеглинки по порядку, починаючи з зими, бо в народі говорять, що зима рік починає. (діти викладають) А зараз давайте викладемо починаючи  з тієї пори року, яка зараз гостює у нас з осені.
Гра «Кольорові башточки»
Вихователь:
Пори року як і дітки люблять бешкетувати, тому ми з ними зараз пограємось. Я викладу з цеглинок башточку. Ви запам’ятайте їх послідовність. Свою башточку я заховаю, а вам потрібно викласти таку ж саму. Гра повторюється 2-3 рази.
Вихователь:
-А в нашої цеглинки є подружка, ось вона.(підняти і показати цеглинку 2*2)
- Як ми називаємо таку цеглинку? (2*2)
-На яку геометричну фігуру вона схожа?(квадрат)
Вихователь пропонує  дібрати пару цеглинкам 2*4, які є в кошику розміром 2*2 таких самих кольорів та викласти напроти одна одної по кольорам
-Чим прямокутна цеглинка схожа на квадратну цеглинку, і чим відрізняється? (схожі, бо у них є штирі, відрізняються - формою)
-Порівняйте, на якій цеглинці більше штирів? Чому?(на прямокутній- тому, що вона більша за розміром). 
Фізкультхвилинка
Гра «Виклади за вказівкою»
Вихователь:
Здається у нашій торбинці ще щось є. (вихователь дістає планшетики)
- Що це? (Відповіді дітей)
- Перед вами лежать планшети. Візьміть цеглинку 2*2 жовтого кольору та викладіть у верхньому лівому куточку; візьміть цеглинку 2*2 зеленого кольору та викладіть в нижньому правому куточку; візьміть цеглинку 2*2 червоного кольору та викладіть посередині в центрі планшета; цеглинку 2*4  білого кольору    внизу посередині; візьміть цеглинку 2*4 жовтого кольору викладіть між білою цеглинкою 2*4 та зеленою 2*2.
Гра «Доповни осінній пейзаж»
Вихователь:
- Діти, я хочу звернути вашу увагу ось на це сонечко. Яке воно?(відповіді дітей)
-Чому воно сумне? (відповіді дітей)
-Чого не вистачає на цій картині?
-Я пропоную вам доповнити картину за допомогою ЛЕГО цеглинок.
Підсумок.
Вихователь:
-Гарна вийшла в нас картина?
-Чи подобається вам? Що саме?
-За допомогою чого ми зобразили осінь?
-Як змінилось  сонечко?
-Що з’явилось у сонечка?
-Давайте і ми подаруємо один одному посмішку.

Вихователь:
-Ось скінчилась наша гра.
Все, прощатись нам пора.
Будем з вами зустрічатись,
В нові ігри будем гратись.
Вихователь:
-Діти, я вам дуже вдячна. Ми з вами гарно попрацювали. Час нам прощатися з гостями.


Комментариев нет:

Отправить комментарий